♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




HAPPY NEW YEAR ✿ ‏
Wednesday 1 January 2014 | 04:35 | 0 comments
Fuhhhh~~ Fuhhh ~~ Fuhh~~
Berhabuk dah ha blog ni . Lama den tak update uollzzz. Btw , aku nk wish Happy New Year !!!! Masing-masing dah ada azam baru ya . Hari ni jugak bzday my lovely daddy . Tan Sri Rosmin bin Sadikon . Muehehehe . Happy bzday abah . Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki . Smile sokmo naaa~

Macam biasa lah . Tahun baru , masuk kolej . Jalani rutin2 yg sama . Tapi tahun ni last sem tau . Lain dy lain maacam ckit lah . Debar kita dah sem 6 . Lagi bape bulan je nak pakai line biru kt atas kepala tu ha . Staffnurse la katakan . Doakan aku n mmber2 seperjuangan aku semua lulus exam LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA ya :) . Fuhhhh . #deepbreathing .

Dannn nak cter ckit lah . Bila dah sem 6 ni tanggungjawab besar kt kolej ni . Kena jaga adik2 ktorg sem 1 tu ha . Atototototo sweet sgt . Adik kt umah pun tak terjaga , ni kan pulak nak jaga adik org kan . Choii . Takpe nina , ikhlas kan hati . Smileeee . Adik yang jauh dimata , dekat di hati . Sayang anis :* Free-free dpt kiss nis . Jangan main-main tau . Bukan main semangat lagi tau ktorg nak jaga adik2 ktorg ni . Nak tgk ? Ktorg pky baju korporat hitam kuning . Macam pekerja maybank nun ha . Paling hampeh bila ade time tu aku jalan sorg2 dari asrama 1 . Ade la manusia2 ni boleh lagi tegur aku semata2 nk tanye ''dik2 , nak tanya akaun maybank nak bukak kt mane ye?'' . Ciss ! Hampeh ini olang . Merah muka aku terus blah cmtu je .


Para-para sakura !!! AIN,NINA,CHOTT !

Super senior Julai 2011 . 58 orang semuanya . Find me beybeyhhh !


Dalam minggu orientasi ktorg kene lah gilir2 jadi fasilitatorrrr . Pastu budak2 sem 1 ni kene mintak tandatangan akak2 sem 6 ni ha . Mati nak find out ktorg ni yang suke merayap . Tapi ktorg pun kene gak dulu . Yang paling best . Sebelum nak mintak utograf ktorg ni mestilah kene wt sesuatu . Haaa` ingat free2 ke nak bg tandatangan . Nakal akak2 korg ni buli korang ye . >.< . Termasuk la aku ni . Suruh diorg nyanyi lah , baca ayat kursi lah , jerit kuat2 1 asrama lah . Haihh best nyer . Bila lagi mau dpt peluang cmni kan . Ini lah masanya . Jyeahhh ! Haha . Nakal !
Haa , tu je lah nak cter . Korang ingat aku ni rajin sangat ke cter panjang2 . Tak larat kau nok ! haha . Bye !

old post