♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




Save the date . . .
Tuesday 31 December 2013 | 05:08 | 0 comments
31.12.2013 .
Hari bermakna setelah lama aku bercuti makan angin kt umah tu ha . Meet my kesayangan . Sape lagi kalau bukan Mat Arif aku la . Biasa lah . Bila dah lama tak jumpa kan . Rindu membuak buak :P . Jalan2 makan angin jauh ckit . Kat mesra mall tu ha kau . Jauh lah gak luar dari kawasan Kuala Terengganui ni . Dan itu lah satu2 nya malk yang ada wayang . Ktorg tgk cter Tokan jek time tu sbb aku kene balik hostel before pukul 9 kan . So , amek la wayang awal2 dalam kul 1 lebih macam tu . Best gak cter tu . Tergelak2 jek aku tengok . Cter inggeriss tak banyak sgt . Haaa ape ni . Cter pasal wayang pulak . Nak cter yg ni lah ktorg last jumpa 2013 . Tapi tahun depan jumpa lagi In shaa Allah . Jika dipanjangkan perkenalan . Aamiin :)



Selfie . Sementara menunggu incik Arif isi minyak . pun jadiii . 

see! ktorg makan nasi ayam cm terpapar kedai belakang tu . Aku klu dpt makan mmg laju . Sampai lincin aku bedal . Ahakkk3 >.<

Serba hijau :)
old post / new post