♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




Salam lebaran
Saturday, 10 August 2013 | 06:06 | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t


Di hari raya , terkenang daku kepada si dia .. kampungku indah nun jauh di sana ... ayah serta bonda ku ... 
“Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hari raya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. ''


Firstly , nina nak wish selamat hari raya maaf zahir dan batin buat semua umat islam di muka bumi ni . Ape macam raya tahun ni ? Mesti masing-masing semangat nak beli baju baru kan . Tema warna ape tahun ni ? Macam fmly aku warna turquoise . Macam biasa setiap tahun mesti beraya kt kampung . Alhamdulillah , masih ada kampung lagi . Kalau dekat kampung senang ckit nak kumpul sedara mara . Ape ntah lagi adik beradik mama yang ramai sampai 8 orang , cucu 20 orang . Meriah beb .


Alhamdulillah , berkesempatan sambut raya 1434H . Sebulan berpuasa dah pun berlalu . In shaa Allah , tahun depan , jika dipanjangkan umur , kita berjumpa lagi dengan Ramadhan dan Syawal :)

tak cukup quota . 2 fmly tak balik lagi .

Riang ria raya

My lovely family

kakak , anis , abang :)


Sambung balik cter . Tengah best-best beraya , dah kene balik kolej raya ke 3 . sedeh . pedeh . Sadis je an . #berkhidmat #untuk #negara

sedehhhh =.=



old post / new post