♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




Salam Ramadhan Al-Mubarak ◕‿◕ ‏
Friday, 12 July 2013 | 19:49 | 0 comments




1 Ramadhan 1434H . Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna agar dapat ku lalui dengan sempurna~~~ Alhamdulillah bertemu lagi dalam Ramadhan kali ini . Macam biasa , Ramadhan setiap tahun sejak masuk CONKT ni aq bersahur dan berbuka dengan kawan-kawan . Kalau nak cakap sedih , memang sedihlah tak dapat berpuasa kt umah . Tapi nak wt camne kan . I'm still student . Akur saje -.- . Tak sabar nak balik je rasanya . ktorang punya cuti raya dari 1/8/2013 sampai 10/8/2013 . Malam raya kedua dah kena balik kolej . Nak wt cmne kan . Nampaknya makan ketupat ngan rendang dalam bas lah ye . Huhahuha :'( . Tapi paling best kat sini dapat pegi solat terawih kt masjid ladang dengan kawan-kawan . Suka sangat dapat solat kt masjid . Sumpah rasa tenang je .

Naja & Fyda

Me

Ramadhan .. Awalnya Rahmat . Pertengahannya maghfirah . Dan penghujungnya pembebasan dari api neraka . Moga Ramadhan kali ini lebih bermakna dari tahun-tahun sebelumya . Tingkatkan amal kita bersama . In shaa Allah :)

old post / new post