♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




Hari Sukan
Thursday 21 March 2013 | 17:00 | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t . 

Macam mana hari ni ? Kawan-kawan sihat ? Abah mama abang adik saudara saudari cikebum cikebum sihat sume ? Nak cter sikit ni . Nak dengar tak ? Haihhh . Nak dengar ke tak . Peduli . Hehe . Aku tetap nak cter . Korang mesti time kecik , sekolah dulu ade hari sukan kan . Aku paling tak minat lah bersukan-sukan ni . Yang aku tau main chess je . Senang kata indoor game lah . Maklomlah , kalau bergerak lebih-lebih ni takot lemak aku hilang . Ahakksss . *sayang lemak yang dah lame dibina dalam badan ni . 

Haa~ korang dulu masuk umah sukan ape yea ? Aku ni daripada darjah 1 sampai la ke kolej duduk umah merah jek . Ape muke aku ni memang sesuai agaknye ngan umah merah . Kecuali time aku form 5 jek sekali masuk umah hijau . Tu pon darurat . Camne boleh terjerumus kat situ ? Haha . Coz time tu ingat nak escape dari perjumpaan rumah sukan . Aku ngan member aku *mardiyah & husna pun curi-curi balik . Dah sampai kat depan gate cikgu panggil . Perghhh . Ktorang pun masuk je lah perjumpaan umah mane-mane yang dekat . Pssss . Surau ! Haa !! umah hijau kat situ . Tibai sajeee . Yang aku paling tak boleh terima bila time nak pilih jawatan umah sukan . Kena lah pulak tang penolong ketua umah sukan . Perghh . tiba-tiba nama aku tercalon . "Diorang ni tak tau ke yang aku bukan umah hijau ni'' (_ _!!) -monolog dalaman- hak3 . Ramai pulak yang undi aku . Tup tup aku lah jadi penolong ketua umah sukan . Choiii -.- . Belasah saje . Ni cter time sekolah . Usah kan aku jek umah merah sampai ke tua . Abang aku ngan adik aku pun senasib ngan aku . Umah merah samapi ketua . Naseb~~

Time kat kolej ni pulak yea . Pagi tadi aku punyer lah sibuk bersukan . Sakan aku nak masuk kawad kaki umah sukan . Jobo yo . Saje suke-suke . Tapi best . Coz kawad kan ade maskod . Ktorang punyer tema Harry Potter . Siap hias khemah lagi . Macam time sekolah dulu cikgu yang hias . Ni dah bosa hias sendiri lah . Ktorang kawad siap pakai hair band lagi . So cute . Hak3 .



Lepas kawad .



Wth maskod umah merah . Akak-akak sem 5 . *Harry Potter

Time ni aku ngan member aku naja ngan k.nana jek semangat nak masuk sukaneka . Sebenarnyer utk staf je . Tapi dah tade sape nak masuk , ktorang join jek lah . Ktorang bertiga masuk acara tiup gula-gula dalam tepung . Mesti korang penah main kan . Best . Sekali tiup tepung tu . perghh . berdesupppp tepung tu terabur . Abes tudung aku . Dah la pakai tudung hitam . Cisdale (_ _!!) . Janji happy .



Muka ada hati masuk tarik tali . Ahakss >.<
Acara paling best tarik tali . Sakan jek ktorang ni bagi semangat . Tak tahannyer orang yang bagi semangat ni mengalahkan orang yang main tarik tali . Penat nye bukan main . Haha . Ade hati Nina nak masuk tarik tali . Acting tu kene lebih . Da sampai dining , member-member pun tanya . 'Nina , ko masuk tarik tali ye tadi ?' . Haha . Memang aku gelak guling-guling lah . Iye kan saje . Maklomlah . Ktorang johan tarik tali . Tu yang ngaku saje . haha .  Haa~ ni je cter aku bersukan arini . Okay peps . Aku udah penat & nak lelap sekejap ye . Take care sume . Mmuahh :*






old post / new post