♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




Exam ! Exam !
Wednesday 27 March 2013 | 22:30 | 0 comments
Dup dap dup dap dup dup dap dap . Hah sudah . Mengapakah ??

Exam ? Oh tidah !! oh tidak !! Seminggu lagi ? Memang dalam otak aku ni zero . Satu pun tak stdy lagi . Jadual exam pun tak tengok lagi . Seminggu nak exam relax lagi . bajet otak aku ni jenis cepat masuk time last minit lah . Padahal . Aku rasa exam ni kita terpaksa meletakkan diri kita dalam keadaan terpaksa . Terpaksa stdy . Haha . Hari ke hari makin dekat lah nak exam . Aku memang jenis esok nak exam baru malam tu stdy . Kalau boleh esok pagi nak exam baru bukak buku . Serappppp sume . Tu paling aku suke wat .



Jadual exam tahun II semester II . Aku la tu . Sem. 4 .



    
Student Nursing Exams


Haa~ nak di cerita kan . Malam exam . Beselah .
Sem ni aku amek 5 subjek . Surgical , medikal , community 1 , community 2 , Health science . Tumpo kau nyah nak bace abeskan satu malam 2 subjek ni . Ade lah satu malam tu esok exam community 2 . Baru 1st time bukak nota kan . Udah pening . Bila aku bace nota bahasa endon . Memang lawak lah puan ni . Aku pun bace tak stress . Gelak jek . haha . So , aku nasihatkan kat korang , dont , dont , dont stdy last minute yea .

                            

Bahasa endon yang ade dalam nota . (_ _!!)
Ni lah Nur Ainina Rosmin . Bila aku dah tension sangat stdy . Aku boleh wt patofisiologi camne malam exam aku tdo awal dengan jayanya . Macam patofisiologi penyakit pulak kan . Haha . Korang tengok ye .

Patofisiologi :

Dengan bertimbun-timbun nota . tension . 
Bila dah tension .

Aku penin nak serap banyak-banyak .
Otak berat . Mata laloq .
Mari tdo . Good nite . sleep tight -.-




Buzzzz -.-


Bende yg paling bese aku wt 2 in 1 . Bace nota sambil serap kat otak . Hak3 . Mudah . Cubalah~
old post / new post