♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




Seminggu ?? Kejapnyerrr :'(
Thursday 14 February 2013 | 19:16 | 0 comments

Assalamualaikum w.b.t

Haii kawan-kawan . 7-16/2/2013 . Seminggu lebih . Biasa lah . Student mane yang tak suke bile dapat cuti lama-lama ni . Lantak lah keje menimbun ke kann . Selalunya bawak je keje tu tapi bila dah kat rumah . Haremmmmm nak sentuh . Syokk sangat cuti . Padahal takde wt ape pun . Buang masa je banyak . Tapi tak teringin pun nak sentuh asigment tu . *berat beg je . Ni lah bila nak dekat balik . Sedih pulak . HOME SICK ?? owh . Tidakkk lah . Apa je aku buat time cuti ni ? kali ni 2nd time aku ambik bas Terengganu--->Perak . selalu turun Shah Alam jek . Sian kt abah aku nak ambik pagi-pagi . Tp , puihh . lambat gak lah aku sampai Perak . Perjalanan untuk samapi Perak ambik mase 9 jam . puihh . Kematu dokk bontot aku .



Hangout dulu ngan members .
-nina , Ku Anis , Mimi , Shera-

Takde mood jugak lah aku bila kena tunggu lame-lame kat MBKT (stesen bus) tu . Maklomlah bas dari kolej nak hantar student just ada petang tu pukul 5-6 pm je . Mati akal jugak aku nak buat apa lame-lame kan . Tiket bas aku pukul 10.30pm . Lame tuuu . so, aku , Ku ngan K.Nana pun bejalan jalan jalan lah keliling Terengganu . haha . Cakap nak gebang aje . Padahal sekitar mbkt je .

Punya lah lambat tiket aku , aku pun macam buat keje part time menghantar member-member aku naik bas . Maklomlah , tiket masing-masing awal kan . naseb ada Yana . Tiket dia lagi lambat dr aku . Dapat la gak nyembang teman aku kat stesen bas . Nak disingkatkan cter , aku pun dah naik bus ---> tdo ---> sampai umah . Yeyyy . Suke . Abah datang ambik . Thanks abah . muahh muahh .

Memandangkan embah (nenek pmpuan dlm bhse jawe) aku nak buat kenduri kat kampung , aku pun balik lah kampung dari hari sabtu sampai selasa tu . heaven gler . saudara saudari cikebom cikebom , sepupu spepat sume ade . bukan senang nak jumpe bile dah sume besar-besar . masing-masing buat hal masing-masing . Tak macam dulu main tuju selipar same-same . hak3 . mase bileeee . Fuhhhh~~ dah ! dah ! melalut . humm . -.- . 


Penat buat keje kenduri kendara , hee~ rehat snap pic japp .


Harini ? Jumaat !! oh NO NO NO !!! . kene balik Ganu . Tiket bas pukul 9.30pm . sedih nak balik tinggal kan rumah . tak dapat nak makan mama masak . makan makcik dining punye masak pulak . dalam sedih-sedih pun tak sabar jugak nak balik . nak jumpa Mr.A , member-member kat sane . wahhhh . mau meroyan aku . Kangennnnnn banget sama kalian . 




STN. Nur Ainina

Mulakan hidup sebagai student nurse macam biasa . 8am - 5pm . kelas . 5.30pm riadah (tak penah pun aku turun) hak3 . Opsss kantoi . Then malam baru lah buat keje sendiri . Setiap hari life yg same . Takpe Nur Ainina bulan 6 2014 tamatlah riwayat sebagai student nurse kolej kejururawatan K.Terengganu . Aamiin . Pray for my frenz n i ya . Okayyy . Tonight ! Heyyy Terengganu . Waiting for me ya !!



old post / new post