♕ Nur Ainina


♫ Enjoy ♫




Keliling tanah ganu lagi .
Saturday, 26 January 2013 | 08:16 | 0 comments
Assalamualaikum semua .

Memandangkan setiap hujung minggu kolej tercinta cintun ni akan melepaskan student-studentnya keluar . Masing-masing sibuk pk nk pegi mane . klu aq tak payah tanye lah . mmg Mr. A akan bawak aku ..... keliling Ganu lagi . wahhh !! suke ! suke! >.< . sape tak suke dapat pegi jalan-jalan . kali ni jalan ke Taman Tamadun Islam . haaa . aq ni mmg da mcm wt skrip rancangan jalan-jalan cari makan . hehe . nk tau ape yang ada kt TTI tu ? mesti korang penah dengar kan Masjid Kristal . haa .




Masjid Kristal , Terengganu


Then , ktorng pegi tempat yang paling menenangkan . bagi aq la . klu aq tension or takde mood . mesti pegi tempat ni . mmg best . cool  . O.O je rase . korang ingat Shah Alam je ke ade icity . heyy . heyy . Ganu pun ade tau . siap jambatan goyang-goyang lagi . rasa mcm diri ni berat jek ble naik atas tu .



Ni lah jambatan yang aq maksudkan . haa . nmpak tak palang jambatan pun jadi lah . hak3 >.<

Hidup aq mmg suke pegi jalan-jalan je . kalau boleyh seumur hidup ni memang nak ukur lilit dunia ni . Fly sane .. Fly sini .. HOLIDAY !!! yeyy . travel ? ouchhh !! like it ! . Thanks Mr.A sudi bawak merendek . hehe . suke sangat . nanti kita jalan lagi tau .









old post / new post